wtorek, 14 kwietnia 2015

Wiktoria Panuś

Wiktoria Panuś



Witam,
Nazywam się Wiktoria Panuś, urodziłam się 08.11.2012 r. Od 7 tygodnia mojego życia choruję na:
- dziecięce zespoły okresowe często poprzedzane migreną,
- łagodne napadowe kręcze szyi,
- obniżenie napięcia mięśniowego,
- zaburzenia rozwojowe,
- zaburzenia psychoruchowe.

Wyjaśnię na czym polegają moje choroby:
Od 7 tyg. mojego życia wymiotuję co miesiąc, raz w miesiącu przez 10 godz. oraz mam napadowy kręcz szyi to znaczy, że moja głowa co miesiąc przez 10 dni ustawia się do lewego ramienia, a po 10 dniach wszystko wraca do normy. W czasie trwania wymiotów mam światłowstręt ,dźwiękowstręt, jestem blada, ospała, nie reaguję na otoczenie, nie jem, nie piję, czasem się odwadniam.

W marcu 2014 r. miałam rezonans magnetyczny głowy, który pokazał, że istota biała mózgu szczególnie w rogach tylnych posiada obszary o charakterze demielinizacyjnym lub dysmielinizacyjnym (albo te obszary są niewykształcone albo się niszczą albo doszło do niedotlenienia tego obszaru podczas porodu). Kolejny rezonans magnetyczny mam w czerwcu 2015 r.

Wolniej się rozwijam niż dzieci w moim wieku, ale są już ogromne postępy :) Jak miałam 22 miesiące to zaczęłam chodzić, ale nadal jestem kolizyjna, nadal nie mówię. Jestem pod stałą kontrolą neurologa, logopedy oraz poradni rehabilitacyjnej:
- mam rehabilitacje 2 razy w tygodniu metodą Bobath,
- raz w tygodniu zajęcia z Integracji Sensorycznej,
- raz w tygodniu zajęcia logopedyczne.

Potrzebuję Waszej pomocy by dobrze się rozwijać i funkcjonować jak inne dzieci. Jeśli chcesz pomóc, to podam potrzebne dane:

Twój 1% podatku na mnie
KRS 0000037904
Cel szczegółowy: 26779 Panuś Wiktoria
(Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pola „Wyrażam zgodę”.)

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
01-685 Warszawa, ul. Łomiańska 5
BPH S.A. Oddział w Warszawie 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Tytułem: 26779 Panuś Wiktoria - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

FUNDACJA DZIECIOM "ZDĄŻYĆ Z POMOCĄ"

Stronka Wiktorii na FB :Córeczka Mamusi i Tatusia

Plebiscyt