wtorek, 14 kwietnia 2015

Kinga Szadkowska

Kinga Szadkowska




Jestem Kingunia. Gdy się urodziłam, w szpitalu powiedzieli, że jestem wyjątkowa bo urodziłam się z gratisem. Nie chciałam go ale los mnie do niego wybrał. Nazywa się on dodatkowy chromosom. Wszyscy mają ich 46 a ja mam ich 47. Rodzice mówią, że nie zawsze więcej znaczy lepiej....

Kinga urodziła się 22.01.2014 r. z Zespołem Downa. Wykryto u niej wadę serca ASD II i małopłytkowość. Często ma badaną krew i bierze lekarstwa. Dodatkowo ma liczne alergie. Wymaga stosowania diet. Ma niedoczynność tarczycy. Bardzo często zapada na choroby układu oddechowego, które kończą się leczeniem w szpitalu. Jest też pod kontrolą wielu poradni specjalistycznych m.in. kardiologicznej, rehabilitacyjnej, laryngologicznej, neurologicznej, endokrynologicznej, ortopedycznej. Regularnie uczęszcza na zajęcia terapii sensorycznej i logopedycznej. Ma obniżone napięcie mięśni i wiązadeł, co powoduje, że córcia jest opóźnione w rozwoju fizycznym. Kingunia wymaga stałej i ciągłej rehabilitacji ruchowej. Naszej córeczce potrzebna jest dalsza rehabilitacja poszerzona o turnusy rehabilitacyjne, które dzięki różnorodnym bodźcom rozwijają nasze dziecko. Koszt jednego pobytu na turnusie to ok. 5200 zł. (pobyt dwutygodniowy) co przekracza nasze możliwości finansowe. Każda zebrana kwota przyczyni się do opłacenia takiego turnusu. Pragniemy aby Kinga była samodzielna i dotrzymywała kroku swoim zdrowym rówieśnikom. Każdego dnia pracujemy także z Kingą w domu, poprzez stymulację i zabawę dlatego potrzebny jest też specjalistyczny sprzęt do rahabilitacji, zabawki i pomoce edukacyjne, logopedyczne.
Każda pomoc dla Kingi jest bezcenna – to dar dla tej maleńkiej dziewczynki na całe życie ….
Dziękujemy wszystkim za każdą okazaną pomoc. Rodzice Kingi.


Pomóc Kindze można dokonując wpłaty na konto
FUNDACJI POMOCY DZIECIOM I OSOBOM CHORYM "KAWAŁEK NIEBA"
31 1090 2835 0000 0001 2173 1374
tytułem: "182 pomoc w leczeniu Kingi Szadkowskiej"


Stronka Kingi na FB : Kingunia21

Aukcje dla Kingi : AUKCJE SPECJALNE TUPUSIA


Plebiscyt