wtorek, 6 czerwca 2017

Podróże z Przemkiem !

Osoby niepełnosprawne pomimo swoich ograniczeń pragną podróżować , odkrywać nowe miejsca.


Jedną z takich osób jest Przemek Ledzian którego pasją są podróże i marzenie by zwiedzić świat.
Z racji swojej niepełnosprawności nie jest w stanie fizycznie tego marzenia zrealizować ale my , ludzie dobrych serc możemy pomóc mu w rozwoju przedsięwzięcia .
Przemek utworzył wydarzenie na facebooku Podróże z Przemkiem ! w którym czytamy :
"Jak wiecie jestem osobą, która zwiedza świat i podróżuje po Polsce, mimo wielu utrudnień, nie poddaję się. Choroby z którymi się borykam z pozoru straszne, a jednak nie dla mnie, nie mogę dać im za wygraną, dlatego, aby jeszcze bardziej poznać naszą kulę ziemską, jej zakątki oraz różne tajemnice mogę prosić przysyłanie do mnie kartek z każdego miejsca na ziemi :) Każda będzie dla mnie wyjątkowa i tak samo ważna jak to co kocham czyli zwiedzać podróżować i podziwiać .
Dzięki temu chce jeszcze bardziej się zagłębić w te tajemnice jakie skrywa świat i dzięki takiej kartce może wybrać się się do Twojego miejsca gdzie mieszkasz :)
Nie przyjadę sam, przyjadę z flagą mojego miasta Łodzi, które kocham bezgranicznie i chce byście przy okazji mojej wizyty również poznali moje miasto.. to taka społeczna inicjatywa promocji swojej małej ojczyzny tak bliskiej memu sercu .
Z Góry dzięki za wsparcie i zaangażowanie, wierzę,że nie zawiedziecie i już wkrótce jeszcze bardziej poznam naszą kulę ziemską i jej tajemnice.
Liczę na Ciebie Ciebie i każdego z Was"


Zapraszam wszystkich do wydarzenia Przemka, oraz każdą osobę chętną poświęcić czas na przesłanie kartki lub zdjęcia. ze wszelkich zakątków Polski i świata. 

Pomóżmy mu spełnić jego marzenie.

Pocztówki można wysyłać na adres : Przemek Ledzian, ul. Ozorkowska 3/2, 93-285 Łódź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plebiscyt