niedziela, 7 września 2014

TRWA WALKA O ŻYCIE ANTOSIA

Antoś ma nietypowego guza mózgu , podczas podawania chemii guz wznowił się , rozsiał się po całej główce .




Antoś przebywa pod opieką Kliniki Onkologii w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie

OPis :

Jestem niespełna 1,5 rocznym chłopcem i walczę z nietypowym i bardzo rzadkim guzem mózgu - AT/RT - atypical teratoid rhabdoid tumor.

Przeszedłem dwie operacje, w tym jedną ratującą życie!

Od 3 czerwca jestem pod opieką Kliniki Onkologii w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

Przyjąłem kilka rodzajów chemioterapii - niestety żadna nie skutkuje.

Nastąpiły przeżuty do całej głowy i rdzenia kręgosłupa.

Obecnie przyjmuję silne leki przeciwbólowe i przeciw obrzękowe, mam przyjąć ostatnią chemię przedłużającą życie, w Polsce nie mam już żadnej szansy ...

Nie chcę! Nie poddam się! Jest jednak nadzieja i możliwość leczenia za granicą, ale mój stan na dzień dzisiejszy nie pozwala mi na podróż.

Koszty związane z wyjazdem, leczeniem i ewentualnymi operacjami są poza zasięgiem moich Rodziców ...

PROSZĘ POZWÓL MI ŻYĆ!
Liczy się każda godzina, mamy bardzo mało czasu!

Wszelkiego rodzaju pomoc prosimy kierować na konto Fundacji
Dlatego z góry dziękuję za okazaną mi pomoc.

Fundacja "Nasze Dzieci" przy Klinice Onkologii w IP CZD
Al. Dzieci Polskich 20 lok. 120A, 04-730 Warszawa
Bank PEKAO S.A.
76 1240 1109 1111 0010 1163 7630
tytułem: ANTONI RATAJCZYK

Konto zagraniczne:
SWIFT CODE: PKOPPLPW
IBAN PL 76 1240 1109 1111 0010 1163 7630
tytułem: ANTONI RATAJCZYK


FAKT.pl artykuł o Antosiu






Na Facebooku trwa licytacja na rzecz Antosia na którą serdecznie zapraszam , jak również proszę ludzi dobrej woli o wielkich sercach o dodawanie fantów do licytacji 

LICYTACJA DLA ANTOSIA NA FB 1

AUKCJE DLA ANTOSIA 2


Trwa Walka o Życie Antosia

Walczymy o Życie Małego Rycerza - strona internetowa

DRIFTERZY DLA ANTOSIA

RADIO PULS O ANTOSIU



Atypowy nowotwór teratoidny (rabdoidny)
Atypowy nowotwór teratoidny (rabdoidny) (ang. Atypical Teratoid Rhabdoid Tumor, AT/RT) – rzadki guz mózgu wieku dziecięcego, o wysokim (IV° wg WHO) stopniu złośliwości i często śmiertelny.

Historia.
AT/RT ośrodkowego układu nerwowego został opisany w 1987 przez Rorke i jej współpracowników z Children’s Hospital of Philadelphia. Początkowo guz ten był określany jako atypical teratoid rhaboid tumor albo malignant rhabdoid tumor (MRT) ośrodkowego układu nerwowego (CNS). Między 19781987, AT/RT był najprawdopodobniej błędnie rozpoznawany jako guz rabdoidalny. Przed 1978, zanim guz rabdoidalny został opisany, AT/RT był z kolei zapewne rozpoznawany jako rdzeniak. W klasyfikacji WHO guzów ośrodkowego układu nerwowego został uwzględniony w 3. edycji z 2000 roku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plebiscyt